1. Onze dienstverlening is professioneel, laagdrempelig en veilig ingericht

We maken onze dienstverlening digitaal toegankelijk door eenduidige, herkenbare en begrijpelijke digitale dienstverlening met als doel toegankelijke websites en apps (begrijpelijk voor de bezoeker)

We maken onze dienstverlening digitaal toegankelijk door eenduidige, herkenbare en begrijpelijke digitale dienstverlening met als doel toegankelijke websites en apps (begrijpelijk voor de bezoeker)

  • We geven uitvoering aan de vastgestelde visie op dienstverlening door een uitvoeringsplan op te stellen en bieden deze ter informatie aan de raad aan, uiterlijk eind 2024.
  • We realiseren een nieuwe gemeentelijke website (rechtmatigheid). Dit is 1 januari 2025 afgerond.
  • We starten in het eerste halfjaar 2024 met het opstellen van een plan van aanpak voor de verbetering en borging van de (eenduidige) informatievoorziening naar onze klanten.

Deze pagina is gebouwd op 12/05/2023 11:58:45 met de export van 12/05/2023 11:45:24